Головна » Статті » 1 клас |
Тема. Загадки пригадаємо,
нові прочитаємо. Урок-подорож Мета: продовжувати вчити
дітей відгадувати загадки, виділяючи основні ознаки предметів; ознайомити учнів
з різними видами загадок; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал,
порівнювати, визначати головне; тренувати спостережливість, уважність;
розвивати образність мовлення учнів; виховувати любов до природи, вчити
працювати спільно. Обладнання: малюнки птахів та
їх гнізд; картки для парної роботи; кросворд. Хід уроку I. Організаційний момент II. Робота над
темою уроку Науково-довідкова
зупинка • Уточнення знань про загадку. Цікавинка. Зупинка — головна
площа Відгадайка • Виразне читання оповідання Г. Храпача «Вишенька
вродила» (с. 94–95) • Тренувальні вправи з розвитку навичок читання (с.
102, завдання 1–5) • Слухання загадок та співвіднесення їх з малюнками
(с. 100) • Робота в парах. Самостійне читання загадок Фізкультхвилинка Зупинка Акровірш • Читання акровірша Л. Глібова
«Морква» (с. 95) • Уточнення розуміння дітьми
терміна акровірш. Зупинка Читайко • Гра «Загадкове оповідання». • Ознайомлення з текстом «Хатка на тополі» (за В.
Чухлібом) (с. 103). • Розглядування ілюстраційного матеріалу із
зображенням гнізд птахів. Цікавинки.
• Розвиток мовлення. — Спробуйте скласти загадку про пташку, яка вам
подобається. • Робота в парах. «Переплутанка». III. Підсумок уроку — Пташки показали нам дорогу додому. Завершилася наша
подорож. — Що вам найбільше сподобалось? — Чого навчилися? Що зацікавило? Здивувало?
| |
Переглядів: 539 | |
Всього коментарів: 0 | |