Головна » Статті » 1 клас |
Тема. Буква ь («м’який знак»). Перенос слів з буквою ь і буквосполученням ьо. Мета: актуалізувати знання учнів про букву, що не позначає звука,— м’який знак; закріпити правопис словникових слів; удосконалювати навички переносу слів з рядка в рядок, виконання звуко-буквеного аналізу, складання речень за поданої схемою; вчити складати зв’язну розповідь за опорними словами; розширювати словниковий запас; розвивати мовлення, логічне та образно-творче мислення, увагу, спостережливість, культуру мовлення; виховувати любов до природи. Обладнання: картки з алфавітом; статуетка сови; підручник «Післябукварик. 1 клас» / М. С. Вашуленко, В. О. Науменко, М. Д. Захарійчук. — К. : Літера ЛТД, 2012. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Повторення гігієнічних правил письма 2 Каліграфічна хвилинка 3.Відгадування загадок, запис слів-відгадок.
Довгов’язий Тимішко Біжить по вузенькій доріжці, Його сліди — твої труди.(Олівець) • Дні його всіх днів коротші, І найдовші його ночі. На поля і на луги До весни лягли сніги. Ми цей місяць проводжаєм І Новий рік зустрічаєм. (Грудень) Ростом він маленький, Сірий, чепурненький. Справжній молодець. Хто він?… (Горобець). • За селом з’явилось море, Синє-синє, неозоре. То не казка і не сон, То зацвів у полі… (льон).
3 Актуалізація знань учнів про звуки та букви III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Повторення знань учнів про м’який знак 1 Бесіда за матеріалом уроку читання 2 Словниковий диктант Жолудь, гусінь, батько, Василь, вересень, хлопець, зимонька. 3 Списування з відновленням слів
Я взяв л..ін..ійку й ол..івец.., Замал..ював вес.. пап..ірец..! Посередин..і їжак Дуже колет..ся! Ос.. так!
4 Виписування слів з м’яким знаком
Ростом він мален..кий, Сірий, чепурнен..кий. Справжній молодец.., Хто він?… (Горобец..).
Фізкультхвилинка
6 Робота за підручником (с. 65, завдання 1–3) V. Закріплення знань правил вживання м’якого знака, перенос слів. 1 Робота за підручником (с. 69, завдання 1–3) VII. Підсумок уроку | |
Переглядів: 3947 | |
Всього коментарів: 0 | |