Головна » Статті » 2 клас |
Урок 4. Переставна властивість дії додавання. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць Мета: узагальнити знання учнів про переставну властивість дії додавання; навчати порівнювати прості задачі на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати пізнавальний інтерес. Хід уроку I. Організаційний момент Треба сісти рівно, гарно І виконувати те, Про що мова зараз йде. II. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання (с. 7, завдання 30; 31) Завдання 30 — Прочитайте приклади, у яких відповіді — числа четвертого десятка (7 + 32; 47 – 10; 2 + 8 + 25; 46 – 10 + 2); відповіді — одноцифрові числа (10 – 7; 18 – 8 – 3). Завдання 31 — Скільки мішків картоплі зібрали з другої ділянки? — Скільки всього мішків картоплі зібрали з двох ділянок? 2. Ритмічна гра «Лічба через 5» 3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Запишіть числа в порядку зростання. — Запишіть числа в порядку спадання.
III. Повідомлення теми і мети уроку Сьогодні ми повторимо переставну властивість дії додавання. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 7–8) Завдання 32. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки. Завдання 33 — Діти склали однакові приклади. Чому? — А чи можна сказати, що якийсь приклад складено неправильно? Чому? — Згадайте, якою властивістю додавання можна користуватися під час розв’язування прикладів? Переставна властивість додавання: додавати числа можна в будь-якому порядку. Завдання 34 Учні коментують, як виконали обчислення. Завдання 35. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки. Завдання 36 Учні порівнюють задачі та їх розв’язання. — Чим схожі задачі? — Чим відрізняються? — Чому перша задача розв’язується додаванням, а друга — відніманням? Завдання 37 Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах. Завдання 38 Учні складають задачі за коротким записом та розв’язують їх. Складають обернені задачі до другої. Завдання 39. Усне виконання завдання — Розгляньте малюнок. Яка маса песика? (5 + 2 – 1 = 6 (кг)) 2. Фізкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1. Обчислення зручним способом з коментуванням 2 + 10 + 8 5 + 3 + 7 + 5 4 + 1 + 6 + 9 2. Гра «Додай словечко» — Доповніть твердження так, щоб вони стали істинними.
3. Офтальмологічна пауза 4. Розв’язування логічних задач
VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового ви дізналися на уроці? — Якою властивістю додавання можна користуватися під час розв’язування прикладів? VII. Домашнє завдання С. 8, завдання 40; 41.
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку»
© ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2014
Джерела:
| |
Переглядів: 265 | |
Всього коментарів: 0 | |