Головна » Статті » 2 клас |
«Я і Україна» 2клас Тема уроку. Де ти живеш. Що дає місто селу, село — місту. Відомі люди нашого краю. Мета. Ознайомити учнів із походженням назви населеного пункту, у якому вони живуть; з назвами річок, вулиць; з історичними пам'ятками місцевості і краю; з видатними історичними постатями, які народились і діяли в Перещепиному. Виховувати патріотичні почуття. Зміст уроку I.Організація класу. Учитель. Привітаємо гостей, що до нас завітали. Хочу чути, чого б ви усім побажали. Діти. Всім присутнім здоров’я ми зичим й добра. Учитель. А тепер до роботи приступати пора. - Наш урок розпочнемо з підсумку спостережень за природою. Погляньте на ілюстрації і виберіть ту, що відповідає нинішній порі року. - Назвіть цю пору року. - Як змінюється природа з приходом весни? - Що відбувається з рослинами? - Які зміни відбуваються з приходом весни в житті звірів, птахів? - Які птахи вже повернулися з вирію? - Що ви можете повідомити про весняний день? Повідомлення чергового: Сьогодні 4 березня, вівторок. День……… Робота в зошиті с.6. III. Мотивація навчальної діяльності учнів. Сьогодні у нас урок особливий. Ми з вами будемо працювати , мандрувати, спостерігати, аналізувати, як справжні науковці. .Відправимося ми з вами у мандрівку. - А щоб ви здогадалися куди ми будемо подорожувати, нам нагадають наші учні 1. Виступ учнів. Учениця: Твоя, країно, я дитина, Краплинка рідного народу. Твоєї доленьки клітинка Я – україночка від роду. Учень: Водограй, полів розмай, Зелен гай, ліщина. Все це рідний, любий край – Наша Батьківщина.
Пам’тай, не забувай Прикрашай, шануй свій край. Дім свій – Україну. 2. Звучить запис пісні « Кільчень» Виберемо вид транспорту, на якому буде зручно подорожувати.(літак) IV Повідомлення теми та завдань уроку. Де ти живеш. Місто і село .Відомі люди нашого краю. На дошці карта Перещепиного ( виготовлена вчителем) Вправа «Очікування». - А що ви очікуєте від уроку? Технологія «Мікрофон» Цей урок навчить мене…. План уроку (малюнково-словесний) 1(літак) 2.? 3Картографи. 4.( підручник) 5.( пауза) 5Робота в групах 6.Підсумок. Оцінювання. 6. (будиночок) V. Вивчення нової теми. 1.ПОЧАТОК ПОЛЬОТУ. -Поглянемо у віконце! 2.Читання вірша випускника школи Михайла Цікавого «Наше місто»
Село моє, а нині місто. Яке чудове стало ти тепер. Лікарні є І стадіон, й школи. Не, як же не любити нам тебе!
Коли було ти невеликим селищем Але тепер переродилось ти , А може, скоро станеш ти райцентром, І ми тоді не знатимем біди.
Недавно наші парки відновились. З'явився танк і Мотузу літак. Нові будинки піднялися вгору. Живе вже наше місто славно так!
3. Технологія «Мозковий штурм» - Як називається наше місто? - Чи знаєш ти, чому воно має таку назву? - Яку назву має вулиця, на якій ви живете? - Які річки є в нашій місцевості? - Що цікавого знаєш про свій край? - Яких видатних людей рідного краю ти знаєш? 4. Гра «Картографи». Картографи – це люди, які вміють читати умовні позначки на картах. - Давайте уважно розглянемо карту України. - Знайдіть на карті України (на початку підручника)місто Київ. - Яке місто України є нашим обласним центром? - За умовними позначками визначте що видобувають, виготовляють, вирощують люди нашого краю? 5. Робота з підручником с. 98 – 99. 1)Читання тексту «Де ти живеш»; 2)Виразне читання вірша підготовленим учнем. Висновок: отже, наша батьківщина – це ( Перещепине) 6.Продовження польоту: «Мандрівка рідним містом»: «Довідкове бюро» (УЧНІ 5- А класу). 1) Розповідь про місто Перещепине. * Перещепине засноване в 1764 році * Площа Перещепиного складає * Кількість населення, за даними останнього перепису м.Перещепиному 10040 чоловік. * В місті є 45 вулиць, 7 провулків та 2 мікрорайони. 2) Легенда про заснування міста . (Портрет козака Перещепи) 3) Легенда про те , як утворилася назва вулиць Красна і Козача . 4) Місцеві назви кутків, балок, річок.(показ на карті). Центр, Кайдаки, Пенькозавод, мікрорайон, Козирщина. Головна вулиця міста . 5)Адміністративні та інші важливі об’єкти міста: 6) Історичні пам’ятки міста: ( діти називають ). VI. Закріплення вивченого. 1.Робота з підручником с.100-101(розгляд малюнків). 2.Робота в групах : ( 4групи) Правила і поради щодо роботи в групах. 1. Нехай кожен із вас розповість, про що вивчив, дізнався. 2. Не перебивайте своїх друзів, вислухайте уважно. 1) Завдання групам: Дописати речення: 1група. Ми живемо в місті … Головна вулиця нашого міста… 2 група. Через наше місто протікають 2 річки… Наша школа знаходиться на вулиці … 3 група. За легендою наше місто заснував козак… Наш куток називається …. 4 група. Директора школи звати … Наша область називається ... 5 група. Мальовничі місця Перещепиного… Історичні пам’ятки… 6 група. Назвати вулиці міста: … Що можна зробити, щоб наше місто стало ще кращим? 2) Завдання групам: Розповідь про відомих людей нашого краю. *3.Самостійна робота в зошиті с.57, завдання 2,3 VII. Підбиття підсумків, оцінювання результатів роботи. 1.Технологія «Мікрофон» Батьківщина – це… 2.Оцінювання учнів. Літак наш приземляється біля шкільного саду. Тут ми знайдемо кошик з непростими яблуками( кошик ). Кожний із вас отримає яблучко, яке відповідає результату вашої роботи на уроці. ЗОЛОТЕ ЯБЛУЧКО- 12 балів Червоне яблучко – 10 балів Оранжеве яблучко - 9 б. Жовте яблучко – 8 б. Зелене яблучко – 7 б. *3. (Резервне завдання ) Робота з українськими народними прислів’ями. VII. Домашнє завдання. С.98-99, читати, зошит с. 56-57, скласти розповідь про славних людей міста. | |
Переглядів: 826 | |
Всього коментарів: 0 | |