Головна » Статті » 2 клас

«Я і Україна» 2клас

«Я і Україна»       2клас

Тема уроку.    Де ти живеш. Що дає місто селу, село — місту. Відомі люди нашого краю.

Мета. Ознайомити учнів із походженням назви населеного пункту, у якому вони жи­вуть; з назвами річок, вулиць; з історични­ми пам'ятками місцевості і краю; з видатними історичними постатями, які на­родились і діяли в Перещепиному.

Виховувати патріотичні почуття.

Зміст уроку

I.Організація класу.

Учитель. Привітаємо гостей, що до нас завітали.

 Хочу чути, чого б ви усім побажали.

Діти. Всім присутнім здоровя ми зичим й добра.

Учитель. А тепер до роботи приступати пора.

I. Підсумок фенологічних спостережень.

- Наш урок розпочнемо з підсумку спостережень за природою. Погляньте на ілюстрації і виберіть ту, що відповідає нинішній порі року.

- Назвіть цю пору року.

-         Як змінюється природа з приходом весни?

-         Що відбувається з рослинами?

-         Які зміни відбуваються з приходом весни в житті звірів, птахів?

-         Які птахи вже повернулися з вирію?

-         Що ви можете повідомити про весняний день?

 Повідомлення чергового:                                                                                                                                                                                               

Сьогодні 4 березня, вівторок.                                          

День………

Робота в зошиті с.6.

III.  Мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні у нас урок особливий. Ми з вами будемо працювати , мандрувати, спостерігати, аналізувати, як справжні науковці. .Відправимося ми з вами у мандрівку.

- А щоб ви здогадалися куди ми будемо подорожувати, нам нагадають наші учні

 1. Виступ учнів.

Учениця:

Твоя, країно, я  дитина,

Краплинка рідного народу.

Твоєї доленьки клітинка

Я – україночка від роду.

                    Учень:

                    Водограй, полів розмай,                                     

Зелен гай, ліщина.

Все це рідний, любий край –

Наша Батьківщина.

 

Памтай, не забувай
Батьківську стежину.

Прикрашай, шануй свій край.

Дім свій – Україну.

2.  Звучить запис пісні « Кільчень»

Виберемо вид транспорту, на якому буде зручно подорожувати.(літак)

IV  Повідомлення теми та завдань уроку.

Де ти живеш. Місто і село .Відомі люди нашого краю.

На дошці карта Перещепиного ( виготовлена вчителем)

Вправа «Очікування».

-         А що ви очікуєте від уроку?

Технологія «Мікрофон»

Цей урок навчить мене….

План уроку (малюнково-словесний)

1(літак)

2.?

3Картографи.

4.( підручник)

5.( пауза)

5Робота в групах

6.Підсумок. Оцінювання.

6. (будиночок)                   

V. Вивчення нової теми.

1.ПОЧАТОК ПОЛЬОТУ.

-Поглянемо у віконце!

2.Читання вірша випускника школи Михайла Цікавого  «Наше місто»

 

Село моє, а нині місто.

 Яке чудове стало ти тепер.

 Лікарні є І стадіон, й школи.

 Не, як же не любити нам тебе!

 

Коли було ти невеликим селищем

Але тепер переродилось ти

, А може, скоро станеш ти райцентром,

 І ми тоді не знатимем біди.

 

Недавно наші парки відновились.

З'явився танк і Мотузу літак.

Нові будинки піднялися вгору.

Живе вже наше місто славно так!            

 

3. Технологія «Мозковий штурм»

-         Як називається наше місто?

      - Чи знаєш ти, чому во­но має таку назву?

 - Яку назву має вулиця, на якій ви живете?

-         Які річки є в нашій місцевості?

-   Що цікавого знаєш про свій край?

   - Яких видатних людей рідного краю ти знаєш?

4. Гра «Картографи».

Картографи – це люди, які вміють читати умовні позначки на картах.

- Давайте уважно розглянемо карту України.

-  Знайдіть на карті України (на початку підручника)місто Київ.

- Яке місто України є нашим обласним центром?

- За умовними позначками визначте що видобувають, виготовляють, вирощують люди нашого краю?

5. Робота з підручником с. 98 – 99.

1)Читання тексту «Де ти живеш»;

2)Виразне читання вірша підготовленим учнем.

Висновок: отже, наша батьківщина – це ( Перещепине)

6.Продовження польоту: «Мандрівка рідним містом»:

«Довідкове бюро» (УЧНІ 5- А класу).

1) Розповідь про місто Перещепине.

*   Перещепине засноване в 1764 році

*   Площа Перещепиного складає 1291 га.

*   Кількість     населення,      за     даними останнього  перепису     м.Перещепиному  10040 чоловік.

*   В місті є 45 вулиць, 7 провулків та 2 мікрорайони.

            2) Легенда про заснування міста . (Портрет козака Перещепи)

3) Легенда про те , як утворилася назва вулиць Красна і  Козача .

      4) Місцеві назви кутків, балок, річок.(показ на карті).

Центр, Кайдаки, Пенькозавод, мікрорайон, Козирщина.

Головна вулиця міста .

5)Адміністративні та інші важливі об’єкти міста:

6) Історичні пам’ятки міста: ( діти називають ).

VI. Закріплення вивченого.

1.Робота з підручником с.100-101(розгляд малюнків).

2.Робота в групах :

( 4групи)

Правила і поради щодо роботи в групах.

1. Нехай кожен із вас розповість, про що вивчив, дізнався.

2. Не перебивайте своїх друзів, вислухайте уважно.

1) Завдання групам:

Дописати речення:

1група.        Ми живемо в місті …

                      Головна вулиця нашого міста…

2 група.    Через наше місто протікають 2 річки…               

                    Наша школа знаходиться на вулиці …

3 група.      За легендою наше місто заснував козак…               

                Наш куток називається ….

4 група.     Директора школи звати …

                  Наша область називається ...

5 група.                   Мальовничі місця Перещепиного…

                              Історичні памятки…

6 група.  Назвати вулиці міста: …

               Що можна зробити, щоб наше місто стало ще кращим?

2) Завдання групам:

Розповідь про відомих людей нашого краю.

*3.Самостійна робота в зошиті с.57, завдання 2,3

VII. Підбиття підсумків, оцінювання результатів роботи.

1.Технологія «Мікрофон»

 Батьківщина – це…

2.Оцінювання учнів.

     Літак наш приземляється біля шкільного саду. Тут ми знайдемо кошик з непростими яблуками(  кошик ). Кожний із вас отримає яблучко, яке відповідає результату вашої роботи на уроці.

ЗОЛОТЕ ЯБЛУЧКО- 12 балів

Червоне яблучко – 10 балів

Оранжеве яблучко  - 9 б.

Жовте яблучко – 8 б.

Зелене яблучко – 7 б.

*3. (Резервне завдання ) Робота з українськими народними прислівями.

VII. Домашнє завдання. С.98-99, читати,  зошит с. 56-57, скласти розповідь про славних людей міста.

Категорія: 2 клас | Додав: Петровна (06.08.2013)
Переглядів: 826 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: