Етап уроку Формування мотивації
Назва прийому Читаємо! (використання художньої і науково-популярної літератури)
Опис прийому
Уривки з художніх і науково-популярних творів можна використовувати на різних етапах уроку і з різною метою: для ілюстрації, для постановки питань на закріплення вивченого матеріалу, на формування мотивації.
Приклад 1.
Географія
Тема «Клімат». Який тип погоди - циклональний або антициклональний - описано у віршах?
Мороз и солнце; день чудесный!
Под голубыми небесами
Великолепными коврами,
Блестя на солнце, снег лежит.
А. Пушкин
Внезапно небо прорвалось
С холодным пламенем и громом,
И ветер начал вкривь и вкось
Качать сады за нашим домом.
Завеса мутная дождя
Заволокла лесные дали.
Н. Рубцов
Полдневный час. Жара гнетет дыхание;
Глядишь, прищурясь -
блеск глаза слезит,
блеск глаза слезит,
И над землею воздух в колебаньи
Мигает быстро, будто бы кипит.
И тени нет. Повсюду искры, блестки,
Трава слегла, до корня прожжена.
К. Случевский